Markétky blog

Hasištejn Bike a Nábor

Bylo krásně, svítilo sluníčko, bylo hezké teplíčko a my jsme závodili v Hasištejně na nejtechničtějším závodě poháru Peruna. Mé jediné přání bylo porazit Báru a hlavně dojet. Povedlo se mi obojí! Jeli jsme celkem čtyři kola a i když jsem na startu byla až ve třetí řadě, tak jsem se dokázala hned dostat na druhé místo za Sáru která to nakonec vyhrála o minutu pak jsem byla já a dvě minuty za mnou Bára a o kousek za ní ještě Hanka. Na vyhlášení jsme nezůstali, protože jsme pospíchali domů  na nábor.

P.S.: Tím že jsem porazila Báru jsem se přiblížila vítězství v Poháru Peruna.

Nábor nových cyklistů do Plamenu probíhal dobře. Přihlásilo se několik dětí a jeden z nich pořád jezdil na mé silničce na trenažéru. A dokonce přišly i dvě holky asi tak devítiletý. Když jsme měli přehlídku tak jsme ani neměli moc co předvádět. Nejdříve jsme jezdili do kolečka pak slalom a na konec Kája s Davidem jezdili po zadním.  Do kolečka jezdila i Esterka. Takže si to všichni užili.

Zobrazit web

Soustředění

Moc jsem se těšila na soustředění. Dopoledne jsme měli vždy nějaké závody a odpoledne vyjížďky nebo pěší túry. Pak tam byl i duatlon, časovka i stíhání dvojic. To vše bylo hlavní součástí tréninku, ale pro zábavu jsme měli také turnaj proti plameňákům z florbalu, který jsme nakonec stejně prohráli. Navštívili jsme i lanový park, který jsem si užila ze všech nejvíc. Na zkoušku jsme nejdříve byli na nejmenší trase, potom v osmi metrech na lehčí části a největší odvážlivci včetně mě šli ještě na těžší osmimetrovou část a na houpačku.  To vše bylo super stejně jako zbytek soustředění!! 😀

Prázdninový Blog

O prázdninách jsem měla doslova RELAX. Hned po vysvědčení jsem cestovala do Chorvatska, tam jsem se jen opalovala a chodila na večeře. Následovalo Českosaské Švýcarsko a nekonečné denní lezení po horách a skalách, vyjížďky na jižní Moravě s babičkou, dědou a rodiči. Potom České středohoří s výjezdem na horu Říp. Šumava byla někdy makačka, když má váš doprovod elektrokola. Poslední týden prázdnin jsem byla na oddílovém soustředění v Bezdružicích.

Březovský bike

6. 6. 2015

Pěkné počasí, pěkné vítězství. Na začátku jsem se trošku bála, že ihned po startu za to vezme Sára z Ostrova, ale to se nestalo, tak jsem za to vzala já. V prvním kole jsem si udělala dostatečný náskok a v druhém jsem ho ještě zvětšila na minutu a půl. No prostě jsem si je dala k obědu, a protože mě moc nenasytily, tak jsem si dala ještě vepřovou krkovičku a večer u babičky grilovačku.

150606_Březovský bike150606_Březovský bike_vyhlášení

Okolo výsypky

31. 5. 2015

Po startu jsem se snažila držet Zuzky, ale po chvíli mě utrhla a já jela sama. Pak mě v kopci dojela moje další soupeřka, ale té jsem na konci kopce ujela. Jelo se mi dost špatně, protože pařilo slunce, z předchozího dne mě bolely nohy a jela jsem sama, abych s ní nemusela sprintovat do cíle, což neumím. Stejně přede mnou byla Zuzka a vyhrála to Kadel, ale přece jenom jsou o tři roky starší, takže já jsem s tím spokojená.

Pak bylo vyhlášení soboty, neděle i celkového Gira, ve kterém to vyhrála Zuzka a já byla druhá.

Časovka do Lomnice

30. 5. 2015

Když jsme ráno koukli z okna, nevypadalo to nejlíp. Myslela jsem nějaký malý deštík, ale to, co přišlo, jsem nečekala. Chvíli před tím, než jsme vyšli z domu, začal obrovský déšť. První závodníci vyjeli na trať a ještě mrholilo. Na můj start naštěstí už ne. Doprovod mi dělal Tomáš, můj strejda, který přijel na poslední chvíli, protože nemohl najít start. Ze začátku jsem moc nejela, ale když se klesalo do Lomnice tak jsem si trošku odpočinula. Potom se mi už jelo lépe a úplně nejlíp se mi jelo, když jsem to třicítkou valila po rovině do cíle. Nakonec jsem dojela podle svého očekávání za Kadlem a Zuzkou. Celkový nejlepší čas měla žena a chlapi si ani neškrtli.

Lesná

23.5.2015

Horský hotel Lesná je místo, kde se moc hezky závodí a hlavně vyhrává. Já jsem se zúčastnila, jela jsem 4 x jeden kilometr. Hned po startu se přede mě dostala jedna holka a trošku mi ujela, ale já jsem ji celou dobu stíhala, takže hned po konci prvního kola jsem ji předjela a snažila jsem se jí co nejvíc ujet, což se mi povedlo. Celou dobu se jen vzdalovala až ji nakonec v posledním kole předjela ještě jedna holka. Podařilo se mi dát dokonce jedné soupeřce kolo. Suverénně jsem vyhrála o půl minuty před druhou a 45 vteřin před třetí. V Peruně tedy jsem první!

150523_Peruna_Lesná_stupně
Zajímavé stupně vítězů
150523_Peruna_Lesná_relax
Relax po závodě
150523_Peruna_Lesná_cíl
Cíl

Silniční víkend

17. 5. 2015

V sobotu po rybích prstech s kaší jsme vyjeli směr Kraslice. Asi tak sedm kilometrů před městem mě maminka vysadila a jela za mnou autem. Když jsem jela, uviděl mě David s Radkem a aby si neudělali ostudu, tak radši také popadli kola. Při závodě jeli nakonec všichni 600 m. Na této trati měl nejlepší čas Radek 1:17 a nejlepší holčičí čas samozřejmě já 2:02, ale byl skoro o minutu horší než Radkův. Na prvním místě byl i Fabian a Šimon, druhý David a třetí Kristián. Po závodě každý účastník dostal koláček. A já dnes nejela na maminky Cubu, ale na svým MaxBiku, který má konečně dodělané silniční berany (Díky Kubíci!).                                                                                                         V neděli jsme vyjeli na Blateňák. Chvilku všichni jeli za autem. Pak se ale odmávl start a po chvilce se David utrhl a málem dojel dospělé, naštěstí pak začal kopec a David zpomalil.  Já jsem dojela druhá za Zuzkou. Dospělý nakonec nejeli na Blatenský vrch, ale jen na Tatrovice jako děti, akorát že si to dali dvakrát. Z dospělých nejlepší Ladislav Fabišovský a mezi malými vyhrál David.

P.S.: Ani jednoho závodu se nezúčastnil můj bratr, který si užíval Prahu na bikových závodech Českého poháru.

Pernštejnské Giro

10. 5. 2015

Včera jsem se zúčastnila Pernštejnského Gira, které jsem vyhrála. Mé vítězství bylo v tomto roce mým nejlepším úspěchem. Na stupně se také dostal Fabian, který byl druhý. Moje čtyřkilometrová trať se mi moc líbila, i když jsem si ji před tím nevyzkoušela, protože to bylo podle mě špatně označené. Tak jsem při závodě jela skoro celou dobu za Dominikem Svobodou z Nové Role, který byl takový můj vodič.

IMG_20150509_123517 (1)
Na bedně!

V Pernštejně byly i atrakce jako body zorbing, který si skoro všichni z Plamenu vyzkoušeli. Jsou to takové obří nafouknuté koule, do kterých si člověk vleze a jde na bitku. Dále kdo chtěl, mohl využít masáže, jako třeba Fabian a Radek anebo si nechat něco namalovat na obličej.

Bitka!

Nejhůř na tom asi byl Matěj, protože mu na startu někdo naboural řídítky do ruky, ale přesto závod statečně dojel na krásném devátém místě. Teď má ruku v sádře.

Tatrovice

3. 5. 2015

Tatrovice je časovka, které jsem se dnes zúčastnila. Nejsem žádný vrchař, ale jelo se mi moc hezky a za to děkuju svému tatínkovi, který si to se mnou vytrápil. I když neznám výsledky tak z toho mám velmi dobrý pocit, ale na vítězství to asi nebude.

Jarní sprinty

19. 4. 2015

Toto byl druhý závod počítaný do poháru KvSC. Dojela jsem druhá ze tří. První byla Sára z Ostrova a třetí Kačka z Chebu. No trať byla do kopce docela dobrá, ale když se vracelo z kopce dolů, bylo to dost vlnitý a to se mi nelíbilo. Co se mi dnes líbilo nejvíc, byly moje starty, oběd U Ederů a krásná stříbrná medaile, jsou čím dál tím hezčí. Jinak i zbytek oddílu měl docela úspěch. Zlato od nás vybojoval jenom Šíma.

První závod Tři kříže

Už mám za sebou první závod poháru KVSC  – Tři kříže.  Při projíždění tratě s maminkou jsem vše sjela, což byla výhoda, proto jsem se ničeho nebála. Při závodě, když jsem jela z kopce trošku mimo trať, tak se mi naskytla příležitost nabourat do fotografa nebo do dvoumetrové větvě. Samozřejmě, že jsem si vybrala fotografa, ale ten uskočil, tak jsem vzala alespoň tu větev 🙂 . Po dlouhém a velmi technicky náročném závodě jsem se umístila na druhém místě, ta třetí měla totiž defekt. 🙂

Konec!

Konec tělocvičen a konec běhání na ŠAKu. Už začínají závody, tak musíme začít jezdit na kole. Na posledním běhu se běhal „kůprák“ (Cooperův test) a já porazila hlavního trenéra Frantu 🙂 . Když přišlo další úterý, tak jsme měli jít na kolo, ale foukal vítr, tak jsme si šli ještě naposledy si zahrát florbal. 🙂

Novoroční vyjížďka 2015

1. 1. 2015

Já nevím jak vy, ale já jsem před novoroční vyjížďkou šla spát v půl třetí ráno a každej asi ví proč (pro ty méně inteligentní – byl Silvestr). A vstávala jsem až potom, co mě tatínek vzbudil, což bylo až ve čtvrt na jednu. Takže fofr. Ale naštěstí jsme ke kašně dojeli asi tak v jednu hodinu a jednu minutu. Dohromady se sešlo 41 profesionálů a amatérů. Pak už normálka foto u kašny a jelo se. A tak jsme jeli a jeli a jeli až jsme dojeli do Staré Chodovské do hospody U Sotonů. Tam jsme si tradičně dali polévku a něco k pití. Mimochodem, polévka byla moc dobrá 🙂

P.S.: Abych nezapomněla, dnes je to přesně rok od založení Markétky blogu.

Podzimní prázdniny

2014

Když byly podzimní prázdniny, tak se většina plameňáků vydala na soustředění na Zadov. Já, Vašek a Kristián ne. Byla jsem totiž se školou v Německu, takže týden bez kola. To bylo hrozný 🙂 . Pak jsem byla ještě týden doma, protože jsem marodila, takže dva týdny bez kola 🙁 . To už se nedalo vydržet, takže ve středu 12.11. jsme vyrazili (+Kája, Matěj, David, Fabian, Radek) do Prahy na dráhu. Jupí! 🙂 Jak bylo na dráze napíšu.

Super trénink

30.9.2004

Dneska jeden z nej tréninků. Nejdříve to vypadalo jako obyčejný trénink, ale když jsme projeli prvním brodem, začalo mě to bavit víc 🙂 . Pak na nás čekala zabahněná úzká pěšinka. Takže celí od bahýnka 🙂 . A nakonec další brod.

P.S.: Můj bratr nebyl na tréninku, takže jsem převzala jeho místo za Frantou!

Andělská Hora

28.0.92014

Dnes se závodu zúčastnilo 57 lidí, z toho většina mužů a žádný rekord nebyl pokořen :-(.

Být malý má výhody a nevýhody. Pro mě dnes to byla výhoda, protože jsem si mohla vybrat jako první cenu, takže jsem si vybrala tu nejcennější – přilbu :-))

Úterní trénink

16.09.2014

Trénink super! Dnes jsme se rozdělili na dvě poloviny, silničáře a ostatní – bikeri. Na biku se ujelo 18 km a na silnici 53 km. Trošku rozdíl :-). Nejmladší účastník (Šíma) dnešního tréninku byl dvakrát čůrat (a to za 1,5 hodiny) a pořád chtěl jíst bonbónky – tak trošku naše cyklistické miminko :-).

Chodovský bikemaraton

07.09.2014

Dnes bylo pěkné počasí až na to, že při vyhlášení dospělých začalo pršet. Aspoň se z nich smyl ten pot :-). Já dojela druhá, za Heidy a před Kačkou. Tento závod jsem si moc užila – všem doporučuji!

Ahoj vítej na mém blogu, dneska píšu o závodě na Blatenský vrch.

18.05.2014

Dojela jsem na 2. místě za Zuzkou a nikdo jiný než my dvě tam bohužel nebyl, takže zároveň i poslední. No musím říct, že počasí už nemohlo být horší jen kdyby padaly kroupy! Ale mě to nezastavilo a dojela jsem až do Hamrů, kde končily všechny dětské a ženské kategorie. Když jsem to zmrzlá a promočená dojela, tak jsem zalezla do auta, převlíkla se a zabalila do dvou dek! 🙁

Giant liga a Jarní sprinty

21.04.2014

O víkendu 19.-20.4. byly závody Giant liga a Jarní sprinty. I přesto, že jsem měla rýmu a kašel, jsem v sobotu získala 2. a 3. místo  a v neděli 1. místo. Po závodě Giant  ligy a po obědě   jsem se  svalila na zem, protože mě asi převážil ten párek co jsem si dala 🙂 (nebo že by to byly jenom utáhlé pedály?). No a na sprintech jsem taky spadla,  když jsem „hodila smyk“ v zatáčce.

P.S.: Až do teď mě ještě bolí zadek!

Novoroční vyjížďka

01.01.2014

Dnes jsme vyjeli na Novoroční vyjížďku. Jupí! Sešlo se 43 cyklistek a cyklistů. Po obědě jsme vyrazili od kašny v Chodově přes Božíčany, Jimlíkov, Mírovou, Vintířov do Staré Chodovské a domů. Já jsem poprvé vyzkoušela nový bike od Ježíška. Společně s Kájou a Matějem jsme v  polovině cesty zrychlili a tak se dostali až na špici a udávali tempo. Celý balík dospěláků a mládeže jsme dotáhli až do hospody U Sotonů ve Staré Chodovské, kde jsme se posilnili polévkou. Dohromady jsme ujeli 18 km. Všichni si to hezky užili.

P.S.: Nový bike jede skvěle, už se těším na tréninky smiley